Reparatieverzoeken

Wij voeren voor alle huurders het verhuurderonderhoud uit. Voor de huurders met een 'Abonnement Huurderonderhoud' voeren wij ook het huurderonderhoud uit. In de checklist vindt u welke zaken onder de verschillende categorieën onderhoud vallen.

Is er iets stuk, waarvan wij het onderhoud doen, dan kunt u op verschillende manieren om reparatie verzoeken:
- mondeling tijdens het spreekuur op maandag t/m donderdag van 8.30 tot 12.00 uur;
- telefonisch via 043-3088200 (tijdens kantooruren)
- online via reparatieverzoek

Spoedeisende mankementen

Deze kunt u 24 uur per dag melden. Onze wachtdienst, bereikbaar via telefoonnummer 043-3088200, zorgt er dan voor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Wij vragen u wel om eerst na te gaan of de oplossing niet tot de volgende dag kan wachten en alleen voor echte spoedeisende mankementen onze wachtdienst te bellen.

Storingen aan uw individuele CV buiten kantoortijden

Voordat u storingen doorgeeft dient u eerst zelf te controleren of uw installatie voldoende waterdruk heeft en ontlucht is. Blijven de storingen, nadat u ontlucht en bijgevuld hebt, dan kunt u uw storing melden.

Voor storingen buiten kantoortijden aan de individuele CV kunt u het storingsnummer van de installateur bellen, waaraan wij het onderhoud hebben uitbesteed: Dom van den Bergh 046-4510630.

Storingen aan de gemeenschappelijke CV installatie buiten kantoortijden

Bewoners van de onderstaande adressen wonen in een gebouw dat voorzien is van een gemeenschappelijke CV installatie en kunnen bij storingen bellen met de installateur, vernoemd achter hun adres.

Kolmondstraat 1d t/m 1h en 3 t/m 3h bellen naar Unica Thissen Geleen bv 046-4745377.
St. Jozefplein 55 t/m 85 bellen naar Unica Thissen Geleen bv 046-4745377.

Bewoners van de onderstaande adressen kunnen hun storing melden bij onze wachtdienst, bereikbaar via telefoonnummer 043-3088200:
- Morettistraat 1 t/m 219;
- Ceresstraat 11 t/m 229;
- De Lange Akker 2 t/m 376;
- Leenheerstraat 56 t/m 84;
- Leenheerstraat 57 t/m 85.

Belangrijke telefoonnummers

- bij ruitbreuk (indien verzekerd): Glashandel Derissen 045-5462020;
- bij technische storingen aan gas en elektra: ESSENT 0800-0004;
- bij technische storingen aan water: WML 0800-0233040;
- bij storingen aan tv en radio: Essent (kabelcom bv) 0800-1682;
- informatie algemeen tv en radio: Essent (kabelcom bv) 0800-1681;
- storing telefoon: KPN 0800-0407;
- informatie algemeen telefoon: KPN Klantenservice 0800-0402.