Verzekering

Opstalverzekering

Als huiseigenaar hebben wij een opstalverzekering afgesloten. Deze opstalverzekering dekt schade aan het pand. Schade aan de inboedel van de huurder valt niet onder de opstalverzekering.

Inboedelverzekering

Schade aan de inboedel van de huurder is niet verzekerd via de opstalverzekering. Er zijn mogelijkheden om de eigen inboedel op uitgebreide condities tegen brand, inbraak, waterleidingschade, storm en dergelijke te verzekeren. Ook de door u in verband met woningverbetering aangebrachte materialen zoals behang, houten wanden, balken, plafonds, keuken, badkamer, kunt u op uw inboedelpolis bijverzekeren. Denk eraan dat u de door u aangebrachte bijbouwsels tegen brand of storm laat verzekeren.

WA-verzekering

Het is belangrijk dat u een WA-verzekering afsluit. Als door uw schuld of nalatigheid een ander schade ondervindt aan goederen of gezondheid, kunt u daarvoor aansprakelijk worden gesteld.

Glasverzekering

Ter dekking van glasschade hebben wij een collectieve glasverzekering afgesloten. Indien u in de servicekosten hiervoor een premie betaalt, wordt glasschade -die niet opzettelijk is veroorzaakt-, gedekt door deze verzekering.