Tips en links

Wij hebben veel links in de site verwerkt bij de specifieke onderwerpen waar ze betrekking op hebben. Hieronder volgen interessante links die betrekking hebben op wonen en zorg.

www.julianapleinvaals.nl hier kunt u de ontwikkelingen volgen betreffende de nieuwbouw Kon. Julianaplein, centrumplan Vaals

Uw post bij verhuizing regelen? U kunt hiervoor terecht op www.verhuisvriend.nl

Bent u student en op zoek naar een kamer kijk dan eens op www.kamersinnederland.nl

Via www.woonbond.nl krijgt u informatie over huurders- en bewonersbelangen

www.aedesnet.nl is de internet-site van Aedes, vereniging van woningcorporaties

www.rijksoverheid.nl/ministeries/bzk/onderwerpen is een site met allerlei informatie van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties

seniorenwijzer informatiekrant voor de actieve 55plusser

Folder Gezond Wonen; Wist u dat de lucht in huis vaak ernstiger verontreinigd is dan de buitenlucht? En dat terwijl we ongeveer 70% van onze tijd binnenshuis doorbrengen! Wat u kunt doen om de kwaliteit van de zogenoemde binnenlucht te verbeteren, staat beschreven in de folder Gezond Wonen van GGD Zuid Limburg.

www.vaals.nl alle informatie die betrekking heeft op gemeente Vaals

Banen.nl is een site waar alle vacatures van verschillende vacature-, werving&selectie- en individuele bedrijvensites op één plek bij elkaar worden gebracht. Op deze site kan via Vacatures Vaals direct gezocht worden binnen alle vacatures in de buurt van Vaals.

Bent u geïnteresseerd in toeristische tips of evenementen in verschillende delen van Zuid-Limburg kijk dan op www.VVVZuidLimburg.nl

www.buurthulp.nl biedt hulpverleners en hulpzoekenden in heel Nederland de mogelijkheid om in contact te komen met elkaar.

Op www.zelfjeschuldenregelen.nl vindt u informatie van NIBUD en NVVK over schulden en hoe deze op te lossen.

Hulp nodig bij het invullen van formulieren? Ondersteuning nodig in uw privé-administratie? Heeft u moeite met allerlei paperassen? Kijk dan op www.steunpuntthuisadministratie.nl